Kontakt

Email mého blogu: kapra.mrk.cz@seznam.cz

Pokud máte nějaké připomínky, rady, kritiku atd. klidně pište :)

Otava u Zvíkova

Od pátku do neděle jsem se vypravil se dvěma kamarády rybařit na Otavu kousek od Zvíkova. Po příjezdu jsme se ubytovali na kamarádově chatě a šli zakrmit. K zákrmu jsme použili 1 kg partiklu a 1,5 kg boile. Partikl jsme házeli do vody raketou, boile kobrou. Další den ráno ( v sobotu ) jsme začli chytat. Na jeden prut jsem si dal poloprůběžnou montáž s 50  gramovým olůvkem v závěsce. Návazec jsem měl z pletenky, délka 20 cm, háček vel 6, ananasové boile 16 mm + pop-up umělá kukuřice s příchutí ananasu. Kmenový vlasec 0,30 mm, prut  o délce 3,30 s vrhácí zátěží do 80 gramů. Na druhý prut jsem dal 30 gramové olůvko, taktéž poloprůběžná montáž, kombinovaný návazec, 25 cm, háček vel. 6 pod háčem bylo boile 3XL + pop-up tutti frutti, k tomu všemu jsem přidal pva punčošku s nadipovánými jahodovými peletkami. Kmenový vlasec jsem měl 0,28, prut dlouhý 2,7 m s vrhací zátěží do 40 gramů. V záloze jsem měl připravený feeder navázaný na průběžno: závěska, 10 gr krmítko, 35 cm návazec, háček 6 na kterém byli dvě zrnka kukuřice. Odpoledne jsem vytáhl jeden prut na boile a místo něj jsem nahodil feeder, na který jsem do večera chytil asi 5 cejnů okolo 40 centimetrů a jednu plotici. Kamarád měl dva pádaky na boile, bohužel obě ryby spadly, na feeder vytáhl asi 3 cejny. Druhý kamarád měl jízdu na chobotnicové boile, ryba také bohužel spadla, to ale k rybařině patří ... Posledním dnem naší mini výpravy byla neděle. Montáže byly stejné, akorát jsem změnil nástrahy: na jeden prut jsem dal chobotnici, na druhý pop-up česnek/kreveta a potápivou kuličku losos/skopex od firmy Jet Fish. Bohužel se nevyplatilo. Jedinou rybu výpravy chytil kamarád na již zmiňovanou kombinaci: pop-up česnek/kreveta + potápivá kulička losos/skopex od firmy Jet Fish. Kapřík měl krásných 58 centimetrů, nakonec ne moc vydařeného rybolovu rozdohně potěšil. Výprava nedopadla podle našich představ, ale přesto jsem si chvíle strávené u vody krásně užil. Snad někdy příště budem úspěšnější :))

Průměrná známka: 2,67

Komentář ke článku (2)

Prut Shimano Alivio CX Specimen 12-300 2 díl

6.9.2012 Trvalý odkaz

Čau, tak jsem se rozhodl že míszo Joy carp si koupim Alivio. Znovu prosím o nějaké rady, zkušenost, fota atd. Budu moc rád.

Děkuji :))

Průměrná známka: 1,00

Komentář ke článku (0)

Anketa:Má tento prut měkkou akci ?